الأربعاء، أغسطس 05، 2009

خلااااااااااااااااااااااااااااص

أنا

خلصت

تعليم


وشكراً

8 Comments:

سمسم/سما said...

السلام عليكم
اول زيارة لي هنا
وان شاء الله مش الاخيرة
وحلو اني جيت كده اهني
واقول الفالفالف مليون
مبروك التخرج
بس مسمهاش خلصت تعليم
طالما عايشين حنفضل نتعلم ولا ايه؟
مع ان خلااااااااااااااااااااااص دي
بجد معبرة اوي
وانا ان شاء الله قريبا
حقول
خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص
تحياتي

حـــلـــم كـــان said...

الف مبروك ويابختك

الحقد اتشتغل عندى بقا

الف الف الف مبروك اعقبالنا

غير معرف said...

هههههههههههههههههههههههههه

الف مبروك عقبالى

حنين

Maryama Qandil said...

اوول زيااارة ,,,

مبرووووك على التخرج والبطالة الا اذا كنت ضاامن نفسك
مش قر ولا احبااط ولا حاااجة بس تحفيز بطريقة عكسية,,,,


ان شاء الله تعمل بوظيفة مرموقة وتستمتع بيها

عقبالنا,,,:)

دمت بخير

مشخبطاتي said...

سمسم..
وعليكم السلام..
منورة المدونة وشكراً على التهنئة الجميلة وعقبالك يارب...

اما عن موضوع التعليم فقصدت به اللى أنا اتعلمته غصب عنى مش بمزاجى وطبعاً الواحد هايفضل طول عمره يتعلم..

تحياتى.

مشخبطاتي said...

حلم كان..

ربنا يبارك فيكى وعقبالك يارب..

شكراً على زيارتك وربنا يديم الود..

تحياتى.

مشخبطاتي said...

حنين..

عقبالك انتى وكل المدونين يارب.

مشخبطاتي said...

فوباد..
يادى النور اللى هل علينا..وربنا يبارك لك وعقالك يارب..

أما عن الوظيفة فالحمد لله مضمونة..إن شاء الله هاشتغل نفسى..

لأ..بجد الموضوع دا مش قلقان من ناحيته..لأن من المؤكد إن ربنا سبحانه وتعالى مقسم لنا الأرزاق فالمفروض إن الواحد يسعى فى الموضوع دا بطمأنينة نفس..

تحياتى.

blogger templates | Make Money Online